ŚpiEwka ŚpiEwka
233
BLOG

List otwarty do Jarosława Gowina

ŚpiEwka ŚpiEwka Polityka Obserwuj notkę 57

Szanowny Panie!

W związku z treścią wywiadu udzielonego tygodnikowi Wprost, a w szczególności jego fragmentem:

"Tuż po wyborach w 2005 r. Byłem przekonany, że powstanie rząd Po i PiS. Wtedy nastąpił moment inicjacji w brudną część polityki. Siedziałem w restauracji sejmowej z pewnym ważnym politykiem. Byłem rozgorączkowany. Mówiłem, że powinniśmy stworzyć wspólny rząd, by realizować program. On na to: "Pisiaki wygrały, niech sobie sami teraz tworzą rząd". 'Przez kilka lat obiecywaliśmy wyborcom rząd. Jak mamy teraz się z tej obietnicy wycofać? - spytałem. Na to on, z miną guru politycznego, powiedział: "Pamiętaj. Pierwsza zasada w polityce - pie**ol wyborców",

wzywam Pana do ujawnienia nazwiska tego "poważnego polityka".

Jako wyborca, chcę wiedzieć, który z ważnych polityków w Platformie Obywatelskiej,  za pieniądze podatników, "pie**oli wyborców".

Nie sądzę, żeby istniała potrzeba uzasadniania mojego żądania.

Z należytym szacunkiem wyborczym...

 

Wyborca

 

 

 

ŚpiEwka
O mnie ŚpiEwka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka